top of page

לזמן את בית החלומות


הגיע הרגע הזה, ואנחנו צריכים למצוא בית חדש להשכרה/רכישה. זה קרה לי מספר פעמים בחיים וכל פעם מחדש השתמשתי במספר טיפים פשוטים שהשתכללו במהלך השנים וסייעו לי למצוא את המקום הנכון והמדויק לי, את בית החלומות שלי בפשטות ובמהירות. יישמתי את הטיפים האלה גם עבור חברים שחיפשו בית וגם הם כמו קסם, מצאו את הבית המושלם עבורם במהירות ובקלילות.

רוצים ללמוד איך גורמים לזה לקרות? אז הינה מתחילים...

שלב ראשון - דמיון

בשלב הראשון עלינו לחשוב ולדמיין לפרטי פרטים את בית החלומות שלנו. לאיזה בית היינו רוצים לעבור, על כל פרטיו הקטנים ביותר. ממש לבצע מסע בדמיון בתוך הבית ומחוצה לו, להרגיש אותו, להרגיש שאנחנו שם מתבוננים וחווים אותו ממש כאילו הוא ממשי. זהו תרגיל דמיון מהנה שמרגיש חסר חשיבות אך הוא למעשה בונה ומייצר לנו את כל התשתית והיסודות החשובים הראשוניים. ניתן לעשות תרגיל זה כמה פעמים עד שאנחנו מרגישים שיש לנו תיאור ותחושה מדויקים של הבית המבוקש.

שלב שני - קרקוע ע"י כתיבה

בשלב השני אנחנו מקרקעים את התיאור של הבית ע״י כתיבת זימון רשמי של הבית המבוקש. ניקח דף חלק ונרשום עליו: ״אני/אנחנו מזמנים כעת את בית החלומות שלי/שלנו שנמצא אותו עד תאריך xxx והוא בעל התכונות הבאות: ... ״ בהמשך נרשום רשימה מפורטת של כל הפרמטרים הרצויים לבית כולל תשלום, מספר חדרים, אבזור פנימי, שכנים, מיקום וכו' וכו'. זה חשוב מאוד להיות מדויקים וספציפיים כמה שיותר על מנת שנמצא בדיוק את מה שהזמנו. הכניסו לרשימה הזו כמה שיותר פרטים, גם כאלה שנראים לכם מובנים מאיליו כמו דוד שמש או מזגנים. ניתן גם להכניס כחלק מהפרטים את האוירה והתחושות שאנחנו רוצים שיהיו בבית (נעים, מלא בשמחה, מואר, חמים ומשפחתי וכו').

שלב שלישי - שיחרור ומתן אמון ביקום

בשלב הבא אנחנו משחררים את ההזמנה ליקום. זהו שלב קריטי כי אנחנו צריכים להיות בו מצד אחד דרוכים למה שמגיע ומצד שני לשחרר שליטה ולסמוך על היקום שיביא לנו בדיוק את מה שביקשנו בדיוק בזמן הנכון, כמו שאנחנו סומכים על המלצר במסעדה שיביא לנו בדיוק את המנה שהזמנו. במקביל נבצע את הפעולות הנדרשות למציאת הבית המבוקש כמו פניה לתיווך, חיפוש במדורי השכרה/רכישה וכמובן לספר לאנשים שאנחנו מעוניינים בבית חדש. אף פעם אי אפשר לדעת מאיזה כיוון בית חלומותינו יגיע אלינו. עלינו לעזור ליקום לעזור לנו, להיות פתוחים לבית החלומות שלנו מכל כיוון אפשרי וגם לא אפשרי.

טיפים נוספים

על מנת שנהיה בטוחים שאנחנו מוכנים לקבל את הבית החדש שלנו לחיינו עלינו לוודא שאנחנו אכן מוכנים לשחרר את הבית הישן שלנו. נשאל את עצמנו: האם אני מוכן/ה לשחרר את הבית הישן מחיי? האם אני מאמין/ה שהבית החדש יהיה אכן יותר טוב ממנו? אם לא אאמין בכך זה יקשה עלי להביא לחיי את הבית החדש שלי. במידה ואנחנו מאוד קשורים לבית הישן מומלץ לקיים איזשהו טקס סימלי ולשחרר אותו מחיינו באהבה על מנת שיתפנה מקום לחדש.

שיהיה זימון נעים ובהצלחה!

bottom of page