top of page

משהו קטן על ייעוד ועל טיימינג


למי שכאן פחות מכיר אותי, אז אגלה לכם בסוד שבמשך עשר שנים עבדתי בחברת הייטק בתור מהנדסת חשמל, שזה המקצוע שהיה נראה לי הכי מתאים ללמוד לפני אי אילו שנים... ובמשך כל העשר שנים האלה שעבדתי בהייטק משהו בפנים אצלי לא היה שקט. הרגשתי שאני לא במקום המתאים לי, ולא במקום המדויק שלי. הרגשתי שיש לי איזה מתנה גדולה שאני רוצה לתת לעולם, ואיזה משהו מיוחד לעשות שאני עוד לא יודעת מהו.

והתחושות האלו לא נתנו לי מנוח, והמחשבות שעברו לי בראש בימים האלו היו שאני מבזבזת את הזמן, ושאני מפספסת את הייעוד שלי, ושאני לא במקום הנכון שלי....

יכול להיות שהתחושות האלו מוכרות לכם גם. הרבה אנשים שאני פוגשת מספרים לי שהם חווים את הרגשות האלו.

ורק היום, כשנתיים אחרי שעזבתי את ההייטק ואני יכולה להגיד שאני מרגישה בהגשמה של הייעוד שלי הבנתי את העניין. הבנתי שבעצם בכל רגע ורגע כשהייתי שם בהייטק הייתי בהגשמה מלאה של מה שהייתי אמורה לעשות באותו הרגע. הבנתי שהייתי זקוקה לזמן הזה שם כדי ללמוד כל מיני דברים ולפתח מיומנויות שמשרתות אותי היום בכל העיסוקים שלי. הבנתי שלא הייתי בשלה לשינוי שכל כך חיכיתי לו. והבנתי שהשינוי פשוט הגיע בדיוק בטיימינג המדויק שלו, בדיוק כשהייתי מוכנה לו, ובשלה לצעד הבא, ולהגדלת העשייה של הייעוד שלי בחיי.

ולמה חשוב לי לכתוב לכם את זה היום? כי אני יודעת שרבים חווים ברגע זה ממש את התחושות האלה, וחשוב לי מאוד שתדעו שהכל בסדר. אתם בדיוק במקום הנכון עבורכם כרגע. המתנות המדהימות שהבאתם לעולם כל הזמן נמצאות איתכם בין אם בחרתם להשתמש בהן ובין אם לא. ואם אתם בדרך לשינוי כדי להגביר את ההגשמה של הייעוד שלכם אז השינוי הזה יגיע אם תירצו וגם אם לא.

אז מה שנשאר לכם לעשות כרגע הוא ליהנות מהרגע הזה, ולחשוב, מה אתם יכולים לעשות כרגע במקום שבו אתם נמצאים כדי להפיץ את המתנות שלכם לסובבים אתכם? ואיך אתם יכולים ללמוד ולהתפתח כדי להיות האדם שאתם רוצים להיות? ואז תעשו את הצעד הבא שהלב מוביל אתכם אליו. תיהנו מהדרך, ותיהנו מהרגע הזה ומהמקום שבו אתם נמצאים, כי אתם בדיוק במקום הנכון לכם כרגע והכל קורה בטיימינג המדויק שלו .

בתמונה: אני, מקבלת את תעודת סיום התואר בהנדסת חשמל, קצת לפני חישוב המסלול מחדש...

ואם אתם רוצים ללמוד ולהעמיק עוד בנושא הייעוד ולגלות יותר על איך לממש את המתנות שלכם בעולם, אתם מוזמנים להצטרף אלי לסדנת הייעוד הבאה שתיפתח, כל הפרטים על הסדנה כאן.

bottom of page