top of page

המסרים שמביא איתו ה-11.11


הרבה פעמים קורה כשנפתחים לעולם הרוחני, שמתחילים לראות די הרבה את צירוף המספרים 11:11. זה בדרך כלל קורה על השעון: של הפלאפון, המיקרוגל, השעון ברכב, על הממיר של הטלוויזיה ועוד. זה יכול להיות בבוקר וזה יכול להיות בערב, אבל מה שמשותף זה הצירוף מספרים הזה שלא ניתן להתעלם ממנו ואי אפשר שלא לשים לב לכל צירופי המקרים האלו. נשמע לכם מוכר?

אז שואלים אותי הרבה מה זה אומר, ומה המשמעות של לראות כל הזמן 11:11? והינה חלק מהמסרים שקיבלתי לגבי הפרשנות של זה: ה-11:11 זו קריצה קוסמית מהיקום. זה סימן מההדרכה שלכם שאתם בכיוון הנכון. הכיוון הנכון שההדרכה שלכם מכוונת אתכם אליו. זה בעצם כמו סימני דרך, אתם מקבלים כל הזמן מסרים רבים מההדרכה ומהנשמה שלכם של מה מומלץ לכם לעשות ואיפה הכי נכון לכם להיות, וככל שאתם מסונכרנים עם ההדרכה הזו אתם יותר ויותר תראו 11:11 וזה בא לאשר לכם שאתן אכן נמצאים במקום הנכון עבורכם באותו הרגע :) זה בנוסף גם בא להאיר לכם: שימו לב לסימני הדרך, הגבירו מודעות לסימנים שאתם מקבלים מהיקום וללחישות של ההדרכה שלכם. המסר גם בא להגיד לכם: אתם לא לבד, יש לכם תמיכה מלאה. יש לכם ליווי של המלאכים והמדריכים שלכם, והכל ממש ממש בסדר. זהו גם שער לשינוי, שער שבכל פעם שאתם רואים אותו אתם יכולים לעבור מבעדו ולעשות את הקפיצה לשלב הבא בהתפתחות שלכם – וזה פשוט על ידי בחירה מודעת להיות נוכחים ברגע הזה במלואו וללכת עם מה שהלב שלכם בוחר ומכוון אתכם. כאשר אתם מתחילים לתת ללב להוביל ומקשיבים להדרכה אתם מגבירים את צירופי המקרים בחייכם, אתם מתחילים להיות בזרימה הטבעית של החיים ומגבירים את הסיכוי להיות בכל רגע בדיוק במקום הנכון ובזמן הנכון, ואז אתם גם תיראו הרבה מאוד 11:11.

אז היום במיוחד השער הזה נפתח גם מבחינת התאריך, וביום שער שכזה היכולת להגשים את מה שאתם רוצים בחייכם גדלה, ולכן תרבו לחשוב ולדמיין היום על מה שאתם רוצים להגשים וככה תקרבו את ההגשמה של הדברים האלו בחייכם. ובאופן כללי התקופה האחרונה קוראת לנו לאיזון של הזכרי והנקבי בחיינו, להיות נוכחים בכל רגע ורגע, להיות מי שאנחנו, וגם לבטא את מי שאנחנו, כלומר להביא את עצמנו ואת המתנות שלנו לידי ביטוי.

תנצלו את האנרגיה המופלאה שהיום הזה מביא איתה כדי למסור ליקום ולמלאכים את כל הדאגות ופחדים שלכם, וכדי לדמיין את כל מה שאתם רוצים להגשים – ראו את עצמכם בדמיון בהגשמה מלאה של מי שאתם ומה שאתם ושל כל החוויות שברצונכם לחוות, ותנו לתדר המופלא של ה-11.11 לעזור לכם בהגשמה של הדברים האלו.

אם מעניין אתכם ללמוד עוד על ה-11:11 ועל הסימנים שהיקום שולח לנו אתם מוזמנים להצטרף אלי לקורס המקיף לאינטואיציה וסימנים מהיקום 💖 לכל הפרטים על הקורס לחצו כאן.

שיהיה 11.11 שמח, באהבה, דקלה


bottom of page