top of page

המסרים שמביא איתו טוטם הפרפר

היקום כל הזמן מדבר איתנו ושולח לנו הדרכה ומסרים. אחת מהדרכים הקסומות של היקום לדבר איתנו היא באמצעות חיות. ואת המסרים של החיה אלינו נוכל לפרש באמצעות פירוש מסר הטוטם שלה.

כשאתם נתקלים בחייכם בפרפר אז תדעו שיש לו מסר מיוחד אליכם. המסר יכול להיות בנושא של חופש, והוא גם יכול להיות קשור לתהליכי צמיחה והתפתחות, ואם ככה אז לרוב זה גם מעיד על סיום של תהליך התפתחות כלשהו בחייכם – כי הפרפר זהו כבר השלב הסופי אחרי שלבי הזחל והגולם שעבר.


והינה חלק מהמסרים שיכול להביא איתו פרפר שמגיע אל חייכם:

🦋 טרנספורמציות גדולות מתרחשות כעת, והתוצאה יכולה להיות שונה ממה שאתם מצפים.

🦋 באופן כללי, הפרפר תמיד מסמל הגעה של שינוי אל חייכם. הפרפר מבקש מכם לאמץ את השינויים הללו בסביבתכם ובגופכם הרגשי. השינוי הפיזי הזה של האנרגיה סביבך נוטע שורש ומתרחב בדרכים שעשויות להפתיע אתכם. כמו כן, עליכם לשחרר כל ציפייה שיש לכם לגבי התוצאות של השינוי הזה. אל תנסו לשלוט בזה. הפרפר מבקש מכם לאפשר לשינוי הזה להתרחש אצלכם ובסביבה שלכם, ומעל הכל, הפרפר מבקש שתשמרו על אמונתכם.

🦋 הפרפר עשוי גם להזכיר לכם לקום ולהיות בתנועה. הריקוד מביא את המתיקות של החיים. הפרפרים יביאו צבע ושמחה לחייכם. הביטו בהם וזכרו מהי שמחה. חבקו את זה בכל ליבכם.

🦋 הפרפר יכול גם לבוא כדי להזכיר שכולנו נמצאים במסע ארוך של הנשמה. כתוצאה מההרפתקה זו אנו נתקלים באינסוף פניות, תזוזות ותנאים שיגרמו לנו להשתנות ליצורים מפותחים יותר. בסופו של דבר, בסוף מסעות הנשמה שלנו, אנו בהכרח נשתנה ונהיה שונים לגמרי מהמצב שבו שהתחלנו את הדרך.


אלו הם חלק מהמסרים שיכול להביא איתו הפרפר, למסרים המלאים מוזמנים לדף פירושי חיות הטוטם שנמצא כאן.

ואם אתם רוצים ללמוד על עוד דרכים שבהן היקום מדבר איתנו מעביר אלינו מסרים וסימנים מוזמנים להצטרף לקורס המקיף לאינטואיציה וסימנים מהיקום. כל הפרטים על הקורס נמצאים כאן.



bottom of page