top of page

איך עובדים עם קלפים לשאלות של כן ולא


אני נתקלת פעמים רבות כשאני עושה פתיחות קלפים אישיות באנשים שנמצאים באיזה דילמה, והדבר שהם הכי היו רוצים כרגע זה לקבל תשובה של כן/לא לגבי בחירה מסוימת. ולכן רציתי לדבר איתכם היום על הנושא של איך אני ממליצה לקבל מסרים מהקלפים לשאלות של כן ולא. כי מכל השנים שאני עובדת עם הקלפים מצאתי שיש שיטה שמאוד עובדת, אבל צריך להבין כמה דברים חשובים לפני כן.

ראשית יש להבין שהקלפים הם מראה – הם משקפים לנו דברים מתוך התת-מודע שמצביעים לנו על מה מתחולל בתוכנו. אלו לפעמים דברים שאנחנו לא מודעים אליהם כי הם נמצאים ברובד הלא מודע שלנו. ולכן, הקלפים יכולים גם להגיע מתוך התת מודע לפוטנציאלים של העתיד שלנו.

אבל, וזה אבל חשוב מאוד! העתיד הזה הוא למעשה הפוטנציאל העתידי שלנו בהינתן העובדה שאנחנו ממשיכים ללכת בדרך שבה אנו הולכים כעת. כל פעם שנעשה שינוי בדרך ולו הקטנטן ביותר, אז אוטומטית זה ישנה את הפוטנציאלים שלנו לעתיד. זה יכול לבטל אפשרויות שהיו קודם, וזה יכול גם לגלות אפשרויות חדשות.

ומהסיבה הזו אני פחות אוהבת, ולא ממליצה לעבוד עם הקלפים לשאלות של תחזית לעתיד הרחוק. כי יכולים לקרות כל כך הרבה שינויים עד הזמן שלו שהפתיחה כבר לא תהיה רלוונטית. ולכן אני ממליצה מאוד לעבוד איתם בשביל לקבל מידע על העתיד הקרוב יותר, או על בחירה מסוימת שמעסיקה את חיינו כרגע.

והדבר השני שמאוד מאוד חשוב לי שתדעו לפני שמתחילים לעשות פתיחות של כן ולא הוא שכל דבר ניתן לשינוי. כלומר אם שאלתי על כיוון מסוים ויצאה לי תשובה של 'לא', והתשובה הזו ממש לא מוצאת חן בעיני ומרגישה לי לא נעים אז צריך לבדוק את העניין. יכול להיות שניתן לעשות פעולה מסוימת ובכך לשנות את הפוטנציאל ל'כן'. וגם יכול להיות שיש כאן עניין רגשי שצריך לפתור, וברגע שנפתור אותו נהיה מאוד שלמים עם ה'לא' שיצא לנו.

לסיכום, בפתיחות של כן ולא חשוב לדעת שזה משקף מתוך ההווה שלנו את הפוטנציאלים הקיימים, ולמעשה משקף לנו לאן נגיע אם נמשיך בכיוון שבו אנו הולכים. בכל שלב שהוא ניתן לעשות שינוי בדרך וכך גם לשנות את הפוטנציאלים שלנו.

אם יש לכם שאלות נוספות שקשורות לעבודה עם הקלפים אשמח שתפנו אותם אלי.

אם אתם רוצים ללמוד לעומק על העבודה עם הקלפים, ולקבל חפיסת קלפי מלאכים אישית במתנה מוזמנים להצטרף אלי לסדנת קלפי המלאכים.

לפרטים על קלפי הדרכת הלב - קלפים טיפוליים קסומים בעברית שאני פיתחתי ויצרתי לחצו כאן.

bottom of page