top of page

איך הקלפים עוזרים במפגשים בקליניקה

קלפים, וספציפית קלפי המסר הינם כלי מדהים ומופלא שיכול ממש לעזור בעבודה עם המטופלים והמלווים שלכם בקליניקה. אם אתם מטפלים , מאמנים , יועצים או קוצ'רים ועדיין לא יצא לכם להכיר ולהשתמש בקלפים כתוספת למפגשים איתכם בקליניקה אז אני ממש ממליצה ומזמינה אתכם להכיר את הכלי הקסום הזה שיכול לשדרג ממש כל מפגש איתכם.


ולמה הכלי הזה של הקלפים כל כך עוזר ומשדרג את המפגשים איתכם?

מכיוון שהקלפים פועלים על הרובד של התת-מודע ועוזרים להגיע למה שיושב מתחת לפני השטח, כך שהם יכולים להגיע אל מעבר לסיפורים של המיינד ולהגיע בצורה שהיא הרבה יותר מדויקת וממוקדת למקור של העניין שאתם עובדים עליו. וזה יכול לעזור מאוד להפוך את המפגשים איתכם להרבה יותר ממוקדים , מהירים ומדויקים.



בנוסף, אם אתם מטפלי גוף ועוסקים בעיקר ברובד הפיזי עם המטופלים שלכם (כלומר עובדים עם שיאצו , עיסויים , רפלקסולוגיה , דיקור או כל טיפול גוף אחר) הקלפים יוכלו להוסיף למפגשים איתכם עוד רובד שהוא עמוק יותר – את החיבור גם לפן הרגשי והרוחני, כך שהמטופלים שלכם יקבלו הרבה יותר מכל מפגש איתכם.


אם אתם רוצים להוסיף קלפים שישדרגו את המפגשים איתכם בקליניקה מוזמנים להכיר את קלפי הדרכת הלב. כל הפרטים עליהם נמצאים כאן.


ואם אתם רוצים ללמוד עוד לעומק על קלפי מסר, להבין איך הם עובדים וללמוד עוד דרכים לעבוד איתם תוכלו להצטרף לקורס קלפי המסר שיצרתי. כל הפרטים עליו נמצאים ממש כאן.


ולכל שאלה מוזמנים באהבה ליצור איתי קשר.



bottom of page