top of page

דרכים וכלים לחיזוק בימים האלו

ה-7/10/2023 הביא אלינו ימים עצובים, ולעיתים מרגיש שהעולם שלנו כבר לא יחזור להיות מה שהוא היה לפני.

הלב עדיין שבור, אבל הרוח והאמונה חזקה, והעם המדהים שלנו מרגש כל פעם מחדש 🤍💙

יש לנו עוד דרך לעבור ולכן הכנתי לתקופה הזו

אוסף של כלים ודרכים שיוכלו לעזור לחזק את הרוח והאמונה ולעזור לקחת אותנו אל היעד בבטחה ❤️

ואני גם אמשיך ואעדכן כאן את הפוסט הזה בעוד כלים ותכנים שיוכלו לעזור לנו.



דרך 1: מדיטציות

מדיטציה זה כלי קסום ומופלא שיכול במהירות להעלות לנו את התדר ולעזור לנו למצוא נקודה של שקט ושל רוגע גם בתקופות כאלו של כאוס וחוסר וודאות. יש אצלי מאגר שלם של מדיטציות חינמיות שהכנתי לכם במתנה במהלך השנים. אני משתפת אתכם כאן בכמה מדיטציות מומלצות לימים האלו:



דרך 2: העלאת התדר

גם כשאירועים שמתרחשים בחיינו מורידים לנו את התדר, אז תמיד יש לנו מה לעשות כדי להחזיר ולהרים אותו ולשמור אותו גבוה. כשאנחנו בתדר גבוה זה יוכל למגנט אלינו לחיים אירועים ומצבים טובים ומרוממים יותר, ולכן זה חשוב שנשמור על התדר גבוה כדי נמשוך דברים טובים יותר אל חיינו. חשוב שנזכור שגם כשאנחנו לא שולטים במה שקורה בסביבה החיצונית שלנו, אז הבחירה היא תמיד בידיים שלנו לגבי מה אנחנו חושבים על המצב ולגבי הפעולות שנבחר לנקוט בהן. אני משתפת אתכם כאן בסרטון הדרכה עם ארבעה שלבי פעולה פרקטיים שיוכלו לעזור להעלות את התדר גם בימים יותר קשים בחיים.



דרך 3: כלים לתקופות של חוסר וודאות

תקופות של חוסר וודאות מזמינות אותנו לעבוד על החוסן שלנו וליצור את הוודאות בתוכנו. אני משתפת אתכם כאן בסרטון הדרכה שהכנתי עם 5 כלים חשובים ופרקטיים שיוכלו לעזור לנו לעבור גם את התקופה הזו עם כל חוסר הוודאות שהיא מביאה. הסרטון נמצא כאן בקישור.



דרך 4: קירקוע וגראונדינג

בימים כאלו שמוציאים אותנו מהשיגרה הרגילה שלנו, דרך טובה להחזיר אלינו את המושכות לידיים היא להתקרקע ולעשות גראונדינג. באופן הזה נוכל לחזק את צ'אקרת הבסיס שלנו שאחראית בין היתר גם על תחושת הבטחון שלנו. אני משתפת אתכם כאן בסרטון הדרכה שהכנתי שבו תוכלו ללמוד על כלים להתקרקע ולחזק את צ'אקרת הבסיס. לצפיה בסרטון לחצו כאן.

בנוסף דרך טובה, מהירה ופשוטה להתקרקע היא להרבות בחיבור לאדמה עם רגליים יחפות - כלומר גראונדינג. אם לא יצא לכם להכיר את המונח עד היום תוכלו לקרוא על זה עוד כאן במאמר שכתבתי (יש בפנים גם סרטון הסבר על השיטה).


דרך 5: חיזוק האמונה

הימים הקשים שעברנו עלולים גם להביא לירידה באמונה שלנו. אבל דווקא ולמרות כל מה שהיה, ולמרות שאנחנו עדיין בתוך תקופת חוסר הוודאות, זה חשוב וחיוני ממש שנמשיך לשמור על האמונה שלנו ולחזק אותה. ככל שנצליח לחזק את האמונה שלנו ולדעת שזו רק תקופה ושהכל יהיה בסדר בסופה כך נוכל לעזור את הימים האלו בדרך טובה ונעימה כמה שאפשר ולחזק גם את הסובבים אותנו. אני משתפת אתכם כאן בסרטון שהכנתי עם חמש דרכים שיוכלו לעזור בחיזוק האמונה, הסרטון נמצא כאן בקישור.


ולפני סיום מעדכנת גם שאני מעלה כל הזמן אצלי באינסטגרם בסטורי נקודות של אור ותכנים מחזקים שאני יוצרת וגם פוגשת ברחבי הרשת, אתם ממש מוזמנים להצטרף אלי גם לשם כאן בקישור.

מאחלת שיהיו ימים שקטים ורגועים עם תדר גבוה, אמונה חזקה והמון אהבה בלב ❤️


bottom of page